Рекламно-виробнича компанія
Наші клієнти
undefined
binotel.png
embawood.png
hgfhdfhfghdfh.png
Sassofono.png
PRONTO.png
KUHN_logo.png
Color_Logo_GT+.png
simvol_logo_v razmere.png
Відгуки
  • Всі стенди, макети, розроблені і виготовлені «Оригінал Солюшенс» для кампанії...
  • Нашу плідну співпрацю з групою компаній «Оригінал», почалося в 2007 році і успішно...
  • Для пред'явлення за місцем вимоги, Я підтверджую, що ми мали справу з рекламною...

Оформлення вітрин Ціна Галерея

Правильно оформлена вітрина - запорука збільшення продажів магазину, це перше джерело інформації для покупців, вітрина проглядається до входу в магазин, тому дуже важливо використовувати ефектну рекламу з акцентами на знижки при обклеюванні вітрин і барвисті кольори. 

Поклейка вітрин в основному виробляється:
 

  • оракалом економ серії (641);
  • можливо використовувати вітражну плівку і матову плівку 640 серії для матування скла;
  • аплікаційної плівкою, повнокольоровим друком.

 

Ми, маючи багаторічний досвід в оформленні вітрин і в поклейки плівок в різних торгових центрах, знаємо всі правила роботи для кожного центру. 

Допоможемо оформити дозвільні документи для оформлення вашої вітрини.

Підкажемо, яку використовувати технологію, дозволену в конкретному торговому центрі.

Чи зможемо ефективно спланувати режим поклейки і максимально швидко організувати початок знижок для мережевих магазинів.

 
  •  
  • *
  • - Підготовка стандартного макета
  • - Витратні матеріали до 1 кв.м
  • - Виїзд
  • - Поклейка плівки на вітрину

Наша організація займається поклейкою вітрин для окремо споруджуваних магазинів. Так як для магазинів, які не перебувають в торгових центрах, немає обмежень при оформленні вітрини, ми пропонуємо використовувати різновидні ефективні варіанти використання різноманітних плівок і матеріалів, освітлення і діодів, щоб вітрина виглядала максимально красиво і привертала увагу покупців.

 

3D витрины, многоуровневое оформление витрин

 

Перший рівень 

зовнішнє скло, яке оформляється з використанням поклейки оракалу як із зовнішнього, так і з внутрішньої сторони.

Другий рівень

проміжок від скла до фону вітрини, місце, де стоять манекени, для оформлення даної зони ми використовуємо освітлення та різні матеріали, можливі привертають написи і об'ємні об'єкти.

Третій рівень

фон вітрини, як зазвичай, це банерна тканина з печаткою для створення цілісної картини образу.

Найголовніше при оформленні 3D вітрини - це цікава ідея, яку ми передаємо замовнику через 3D візуалізацію. Зазвичай, це тематичне оформлення, виконане різними плоскими або об'ємними матеріалами, що створює загальний візуальний образ вітрини.

 

 

 

1. Поклейка плівки на вітрини магазину

Достатньо ефективною рекламою, як в торгових центрах, так і окремо розташованих магазинів вважається оформлення фасадного скла і є одним з численних способів впливу на цільову аудиторію. Написи «знижка», «sale» «акція» діють магнетично практично на всіх. Найпоширенішим способом оформлення скла вітрини є всілякі тексти і аплікації сюжетів. Вирізаються вони з самоклеючого оракулу і обклеюються на вітрину з точністю відповідно до розробленого і затвердженого макету.
Для додання яскравішого візуального ефекту можна використовувати кілька різних видів кольорових плівок одночасно. Пропонується широкий вибір однотонних плівок, з голографічним ефектом, піскоструйної обробки скла, світловідбиваючі іметалізовані, а також з нанесенням всіляких зображень. Їх застосування допоможе стати об'єкту більш помітним навіть здалеку.
Поклейка плівки на вітрини актуальна не тільки в сезон знижок, акцій, але і для інформування про надходження нового товару в магазин або оновленого меню в кафе або ресторані. Для цього потрібно використовувати короткі тексти або зображення, які розкажуть максимум про Ваш продукт і матимуть миттєвий ефект, так як споживач, який проходить повз просто не буде читати довгі, хитромудрі речення.
Барвисто оформлена вітрина магазину не зможе залишити без уваги потенційного покупця. Створення особливої атмосфери у вітрині пробудить інтерес людей , які проходять повз.
 

2. Декорації для магазину

Ні в якому разі не можна нехтувати рекламою, навіть якщо Ви пропонуєте дуже якісний продукт. Умови сучасного ринку змушують рахуватися з цими умовами.
Візитною карткою будь-якого магазину, може стати застосування всіляких декорацій. Елементи для декору можуть бути до нескінченності різноманітні у виконанні. Об'ємні букви в оформленні вітрин нікого не залишить байдужим і підійдуть абсолютно до будь-якого стилю, головне правильно підібрати шрифт, колір, розмір. Виготовляються з пінопласту, пластику, або інших матеріалів на розсуд замовника, що дозволить без проблем переміщувати літери коли це буде потрібно.
Ростові фігури - це ще один модний рекламний носій, здатний багаторазово підвищити продажі.
Ростові фігури, виготовляються будь-якої форми і розміру з листа ПВХ зі стійкою опорою. Прямо на лист ПВХ наноситься зображення, стійкими до вигорання фарбами. Це можуть бути фігури людини в повний зріст, дерев з листям, забарвленими в колір пори року, що настала, з інформацією про початок сезонних знижок, знамениті персонажі або сам товар, який пропонується.
Ростові фігури можуть служити як розділювачами зон в приміщенні, так і прикрасою інтер'єру. На поверхні при бажанні можна розташувати кишені для рекламних буклетів.
 

3. Оформлення вітрини

З моменту появи виробництва товарів почався розвиток реклами як мистецтва, метою якої стало перетворити перехожих в своїх постійних покупців. Дизайн вітрин використовується для заманювання покупця всередину. Скляні вітрини просто створені для створення різних інсталяцій. З розвитком технологій вітрини стали перетворюватися в справжні стильні подіуми.
Деякі замовники вважають за краще витончений дизайн, іншим подобаються кричущі фасади своїх вітрин. Перш ніж вибрати стилістику в дизайні потрібно визначити основний сегмент покупців.
Але найголовніше завдання максимально підкреслити всі переваги товарів, що пропонуються в магазині і грамотно поєднати всі елементи реклами воєдино. Щоб вітрина обов'язково гармоніювала із загальною стилістикою приміщення.
Створення особливої атмосфери фасадного скла розбудить інтерес людей, які проходять повз  і вигідно виділить Ваш магазин серед інших торгових точок.
 

4.Новорічне оформлення вітрин

Новий рік найулюбленіше і найочікуваніше свято для дорослих і дітей, якого чекають з особливим тремтінням.
Саме напередодні Нового року по-святковому оформлена вітрина стає головним інструментом активних продажів. Всі завчасно шукають оригінальні подарунки для своїх близьких і рідних, колег і партнерів і тут дуже важлива атмосфера всього оформлення магазину, яка б спонукала до витрат.
Всілякі ялинки, зірки, інтерпретації улюблених різдвяних історій ... Ваша вітрина повинна асоціюватися зі святом і переконати споживача в тому, що саме тут він знайде те, що йому потрібно. Професійно грамотний і продуманий дизайн запорука успіху.
Протягом року досить багато свят для того щоб потішити своїх клієнтів оригінальними пропозиціями - 14 лютого, 8 березня, а також сезонні знижки.
Не втрачайте шанс дивувати своїх покупців.